Producator Rapunzel Bio (Naturkost)
Castigator test ulei de masline - Eko Test 2019 - Calificativ ”Bun”
Ca si pionieri ecologisti, fondatorii RAPUNZEL NATURKOST AG, Joseph Wilhelm si Jennifer Vermeulen, au avut multe de infruntat pana sa puna acest concern pe picioare.
RAPUNZEL NATURKOST AG este unul dintre cei mai importanti producatori de produse ecologice din Europa. Totul a inceput in 1974, cand Joseph Wilhelm si Jennifer Vermeulen au infiintat o comunitate autonoma intr-o ferma cu un mic magazin de produse alimentare ecologice in orasul bavarez Augsburg.
Pe parcursul a mai mult de 40 de ani de istorie corporativa, aceasta s-a transformat intr-o companie cu o activitate internationala cu peste 380 de angajati. Ideea a ramas intotdeauna aceeasi: sa produca alimente ecologice, naturale si vegetale controlate.
De unde provine numele companiei “Rapunzel”? In sudul Germaniei, un anumit tip de salata era denumit “Rapunzel” – o planta puternica, verde profund, care creste chiar si atunci cand solul este acoperit cu zapada. Acest simbol si dorinta puternica a fondatorilor Rapunzel de a avea alimente sanatoase – similar poftei femeii insarcinate pentru acea salata in inceputul basmului Rapunzel – au fost motivele pentru care Jennifer Vermeulen a numit compania Rapunzel.
“Organics cu dragoste” – aceasta declaratie nu este doar un slogan de publicitate, care este tiparit pe etichetele produselor Rapunzel si in brosuri, dar aceasta semnifica principiul de conducere si motto-ul companiei. Acest slogan simplu, scurt, exprima convingerea profunda ca nu este vorba doar despre productia de alimente sanatoase, ecologice, ci este vorba despre si despre sanatate din punct de vedere social.
“Organics cu dragoste” articuleaza credinta ca alimentele care sunt sanatoase si holistice intr-un sens eteric pot fi cultivate, produse si prelucrate numai de oameni sanatosi, fericiti.
Baza pentru toate acestea o reprezinta preturile echitabile si adecvate pe care Rapunzel le plateste si care creeaza o valoare adecvata la toate nivelurile. Vizitele frecvente la fermierii si furnizorii din amonte – inclusiv la cei care nu sunt parteneri HAND IN HAND – ne ofera informatii despre conditiile locale si ne ajuta sa stabilim contacte sociale autentice.